onsdag, november 18, 2009

Garn & Te

Jag var med i ett garn&te-byte hos Sticka mera. Mitt paket kom redan förra måndagen, dagen innan min födelsedag så det var helt perfekt. Tyvärr hänger min hjärna inte alltid med så jag glömde dels att tacka och dels att lägga ut det på bloggen. Så här fint var paketet som kom.

Grönmelerat alpacka-garn från drops, pärlor som passar i färgen, riktigt gott te(fick stort godkänt av min te-älskande mor :p) och spännande teblommor som ska testas, någon dag när barnen antingen sover eller inte är hemma, och teet kan intas under lugn och ro. Lutar lite åt pulsvärmare till mig av garnet, fast det räcker nog till mer så vantar åt de små kanske det också blir.. men allt det får vänta tills julklappstillverkningarna är färdiga.

Här nedan är en bild på det paket jag skickade iväg, mitt favoritte Havtorn & goji, mysigt garn med ull och 30% soja (tror jag det var), choklad som smakar Earl grey (lite skumt, men gott) och ett hemgjort näsduksfodral. :)




Hopps att jag får tid att lägga upp nån bild på det jag gjort i "Använd det du har-utmaningen" snart, har knåpat ihop några småsaker iaf. :)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Tack för ditt bidrag i min tävling! På söndag drar jag en vinnare! Lycka till!

Beas sa...

Kikar in för att berätta att en ny "Använd det du har" utmaning startar i april.

Hoppas att du vill vara med igen.

Kram Bea